Thursday, April 21, 2011

postheadericon Hukum Syariah

Aku memang tak puas hati dengan ramai orang atas banyak sebab...aku rasa kat aku pon, ramai jek yang tak puas hati. Walaubagaimanapun, aku tak berapa peduli sangat.. Ada satu makhluk ni dah dilantik menjadi menteri kabinet, patutnya dia menjadi contoh yang baik...tapi masalahnya, dia buat hal la pulak.

Terang terang dia menentang keputusan satu kerajaan negeri yang menghantar beberapa orang pelajar lelaki yang berkecenderungan seperti wanita (korang paham la kan?) ke kem pemulihan agar para pelajar ini dapat dipulihkan. Kalau setakat lawan sesama manusia, aku ok lagi..tapi kan perintah Allah, lelaki tak boleh menyerupai wanita and vice versa, apasal sengal sangat nak komen kat BBC Asia Pasifik bhw perkara ni melanggar Akta Kanak-kanak la, hak asasi la...

Kalau setakat akta ciptaan manusia, terang-terang tak boleh melawan akta yang Allah cipta..ni tidak, sesuka hati dia jek komen...kes-kes terdahulu tah berapa banyak tah...aku tau la menteri ni pun terang-terang tak ikut syariat...kalau tgk dia,aku rasa nak jek tarik rambut dia,biar rabak kulit kepala dia...

0 comments:

About Me

My Photo
aBg_rOnGak
Batu Pahat, Johor, Malaysia
Tukang komplen, orang IT
View my complete profile

Konco2

Powered by Blogger.